Asiakaspalvelu - hei-rahoitus

IKEA hei-korttiasiakkaana pääset Oma Tili -palveluun


Oma Tili -palvelussa voit

  •  Liittää ostoksia korottomiin kampanjoihin (kampanjaehtojen mukaisesti, yli 300 euron ostokset 6 kk korotonta maksuaikaa ja yli 500 euron ostokset 12 kk korotonta maksuaikaa)
  •  Seurata tilisi tapahtumia
  •  Tarkastella edellisen laskusi tietoja.

Kirjaudu Oma Tiliin


IKEA hei-laina-asiakkaille ei valitettavasti ole tarjolla Oma Tili -palvelua. Voit kysyä lainatilisi tietoja asiakaspalvelustamme puhelimitse numerosta 010 7735 708.


 

Asiakkuutesi on meille tärkeä!

Ethän epäröi olla yhteydessä, jos sinulla on kysyttävää hei-kortista tai hei-lainasta.

Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe klo 9-19.

Yhteystiedot:
Sähköposti hei-kortti@ikano.fi
Puh. 010 7735 708 *

Voit kysyä tuotteista tai niiden hakemisesta sähköpostilla tai soittamalla meille.

Tietoturva- ja pankkisalaisuussyistä emme voi vastata asiakkuuksiin liittyviin kysymyksiin sähköpostitse. Jos sinulla on omaan tiliisi tai asiakkuuteesi liittyvä kysymys, olethan meihin yhteydessä puhelimitse.

 

* Puhelun hinta soitettaessa 010- alkuiseennumeroon (alk.1.1.2013):
Lankaliittymästä 8,35 snt/ puh + 7,02 snt/min
Matkapuhelimesta 8,35 snt/ puh +17,17 snt/ min
Asiakaspuheluita saatetaan nauhoittaa laaduntarkkailu- ja koulutustarkoituksiin.

 

 

Onko sinulla kysyttävää Suomen Asiakastiedon positiivisesta luottotietojärjestelmästä?

 

Lue lisää täältä.